neljapäev, 21. mai 2015

Kuskuss kana ja brokkoliga

Mul siin pisike paus olnud, nimelt tegin ma eelmine nädal kooki, ilusad pildid ja kena tekstiposti valmis ja kook läks pekki. Otsustasin teid säästa enda omletilaadsest juustukoogist ja võtan uuest nädalast uue hooga.

Täna oli mul pikk tööpäev, seega peale tööd tahtsin ma midagi lihtsat aga kosutavalt head. Poest ostsin head-paremat ja kokku keerasin ma ühe kuskussi roa mõnusa kastmega.

Kes ei ole kuskussi söönud, siis soovitan väga väga väga soojalt- ülilihtne teha ja jätab kergema tunde kui pasta, samas maitse on väga hea. Ja ka valmistamine on naeruväärselt lihtne

Kuskuss kana ja brokkoliga




Kõigepealt seletan teile kuskussi valmistamise lahti, selleks on vaja

5-6 spl keetmata kuskussi
äsja keedetud vett
1/5 puljongikuubikut (valikuline)

Pane kuskuss kaussi ja lisa väike jupike puljongikuubikust, ma ise kasutasin kanapuljongit (kokamaailmas on valmis puljongikuubik patt, aga lihtsuselt on see asendamatu). Vala peale just mulisenud vesi (ise kasutan lihtsalt keedukannu), vala seda nii palju, et vesi kataks kuskussi kuskil 2 cm. Sega natuke, et puljong seguneks ja aseta peale taldrik ning unusta see kausike kuskil 10ks minutiks. 10 minuti möödudes on mõnus praelisand valmis. Kuskussi saab kasutada veel ka salatites, nt lisad tomati-kurgi-feta, võimalused on piiritud.

Kuna ma ise tahtsin midagi sooja ja mõnusat, siis otsustasin ma teha koorese kastme, mille ma varem pastaga kokku olen miksinud. Seekord proovisin kuskussi ja tulemus on niiiiiiii hea!!!!

Ehk siis nüüd kana-brokkoli kastme näpunäited, sul on vaja

1 väikest sibulat
1/4 sellerivart
4-5 keskmist brokkoliõisikut
100 g kana
natuke peekonit (valikuline)
köögikoort (võib olla kohvikoor, vahukoor, tavaline köögikoor, mis endale aga peale läheb)
1 teelusikas sinepit
1 teelusikas vürtsikat aasia kastet

Niisiis, kõigepealt panin kana soola ja pipra ja lusika sinepi ja aasia kastmega enda aega ootama. Samal ajal hakkisin sibula ja selleri, panin vaiksel kuumusel küpsema pannile, siis lisasin kaks viilu tükikesteks hakitud peekonit. Edasi lisasin kana, lasin pruunistuda ja seejärel brokkoliõisikud.
Kõige lõpus lisasin koore nii et see kataks enam-vähem kogu pannitäit ja panin kaane ka peale.


Lõpus segasin ma kuskussi ja kana-brokkoli kastme kokku ja ideaalne kiire soe kõhutäis ongi valmis!



Head isu!

1 kommentaar :