pühapäev, 10. mai 2015

Alustuseks...

Idee on mu peas olnud juba sada aastat, kokanud olen ka juba päris kaua. Esimesed katsetused jäävad sinna 10nda eluaasta kanti, kus me allkorruse naabri Daisyga (tervitused :D) tegime marmorkooke ja nii mõnegi vussi keerasime. Edasi jätkasin ma enda katsetustega ja mu emps sai nii mõnigi kord vihaseks, sest köök oli pahupidi, põhiained (jahu,või) otsas ja koogi asemel tuli mul ahjust välja plönn plönni järel. Tänaseni armastan ma kooke küpsetada ja kokata. Siin, Taanis, olen ma hakanud rohkem ja rohkem toitudega katsetama, ilmselgelt on siin ka rahvusvahelisi mõjutusi palju, elan ju sakslase ja hispaanlasega. Seega lõpuks otsustasin, et jagan meie igapäevaseid retsepte, üritan teha toredaid pilte ja lisaks postitan ka muud juttu. Sest blogimine mulle meeldib, aga söök meeldib mulle rohkem, seega tean, et siia blogisse on mul postitada tihedamini ja eks hilisemaks jääb siia jälg ja inspiratsioon toidukordadeks.

Kuna aga ma üksi väga suur gurmaan ei ole ja arvatavasti väga vau-retsepte ei postita, siis otsustasin, et võtan kampa ühe teise söögiarmastaja. Selleks on Kristian, kes vahepeal lausa igapäevaselt Instagrami enda toidupilte paneb ja selle blogi idee puhul paneme leivad ühte blogikappi.

Loodan, et see duo suudab pakkuda teile vahvaid retsepte ja inspiratsiooni.


Teie, alati sööki armastav, Janet



Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar