neljapäev, 17. oktoober 2019

Imeline bounty!

See dessert on lihtsalt taevalik! Bounty šokolaad on minu ammune lemmik ja nüüd ma tegin desserdi, mis on täpselt kümnesse. Tegelikult minu bounty hullus sai alguse juba üle poole aasta tagasi, kui ma restoran Kolmes Tillis veel töötasin ja sinna uut menüüd tegin. Toona üritasin siis võimalikult identset bounty desserti luua, mis minu arvates õnnestus sada protsenti ja on heakskiitu saanud  ka väga paljudelt restorani külalistelt. See retsept siin on sarnane aga mitte päris identne aga maitse on siiski ülihea. Selles retseptis mängib üliolulist rolli bounty šokolaadi retsept. Selleks on sul vaja head piimašokolaadi, kookoseõli ja Natty chia seemnetega maapähklivõid. Chia seemnetega maapähklivõi annab väga mõnusa maitsenüansi ja krõmpsu juurde, lihtsalt ideaalne ja supper toode Natty meeskonna poolt!


Retsept:
200 g toorjuustu
100 g kookosepiima
55 g tuhksuhkrut
35 g kookosehelbeid
100 g vahukoort

Bounty šokolaad:
100 g piimašokolaadi
1 spl kookosõli
1 spl Natty Chia seemnetega maapähklivõid


Sega omavahel toorjuust, tuhksuhkur, kookosepiim ja kookosehelbed. Teises kausis vahusta vahukoor ja lisa see kookosekreemi hulka.
Bounty šokolaadi jaoks kaalu kastrulisse šokolaaditükid, kookoseõli ja Natty chia seemnetega maapähklivõi. Kuumuta kõige madalamal kuumusel kuni segu on ühtlaseks sulanud.
Serveeri dessert kookospähkli sees või desserdi pokaalis. Nirista peale bounty šokolaadi ja naudi oma desserti!



 

Retsept valmis koostöös Nattyga.

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar