esmaspäev, 11. mai 2015

Võtan ka sõna

Bonjour a tous
Sarnaselt Janetile on ka mul blogi pidamise plaan peas tiirelnud oma paar aastat , olen mitmeid kordi ka jõudnud blogi nime välja genereerimiseni ja sellega ongi minu blogi pidamine piirdunud.
Seega võib eeldada, et "Kalevipoja" sarnaseid eeposeid ma siia tootma ei hakka aga tont seda teab, võib-olla hakkan kah.
Nagu Janet nii ka mina olen immigreerunud välismaale, Prantsusmaale.
Rohkem hakkasingi toidust lugupidama siin Prantsusmaal olles, surfates netis ja otsides põnevaid retsepte mida imiteerida ja pärast nautida. Loomulikult pildi tegemine on ka asja juurde käinud, kuid mitte alati ei kisu seda "nutikat" taskust välja võtma kui see peategelane pole päris see mis sa eeldasid tulevat.
Kokkamisega veel selline lugu, et see käib mul perioodiliselt, vahest pritsib kuu aega niimoodi ideid peale, et öösiti ei saa isegi und, aga praegu vist väike mõõna periood, kuid ärge muretsege peale mõõna järgneb tõus. :)
Siinkohal tänangi Janetit, kes mulle sellise pakkumise tegi (ise oleks heal juhul blogi nime väljamõtlemiseni jõudnud). Väga lambist see värk küll sündis aga paljud head asjad juhtuvadki lambist ja usun, et "IUNSU ja NEEMITS-a" duo võib siin päris fantastiliseks kasvada.

Ciaoo

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar